Stålkvinnan flippar

Jag trivs med att vara mamma,
tycker jag har koll på det mesta, men ändå ett rätt avslappnat sätt att ta hand om det hela...
Tycker helt enkelt jag är ganska bra...
Behöver inte gå in på detaljer, men håller bra ordning och har ok rutiner...

Men igår fick ja början till mjölkstockning, och idag är den ett faktum, det kan verkligen få mig att bli helt knäpp, ledsen, psyk..
Skit samma har haft världens sämsta dag, nära och på gränsen till att helt flippa ur..


MEN till saken, jag har en sambo som tar ungarna, fixar barnvakt, ger mig blommor, mina älsklingsblommor... tulpaner, röda tulpaner, gula och röda är mina favvo. Kommer hem ger mig en bamse- kram och hjälper mig å städar, åkte nu för att hämta banen plus pizza.
Alltså det är helt otroligt va glad jag ska vara att jag har honom..

Hej då skit dagen  -  Imorgon hoppas jag det känns bättre !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0