Lägesrapport måndag 21/2

Jaha sovmorgon till kl åtta typ, tack ungar !
Upp frukost, byta kisslakan i Ellas säng, hände en olycka i natt... hör inte till vanligheterna, men igår åt vi sent så det beror nog på det att hon drack till den sena maten.
Vi plockadfe, lekte och fick lillebror att sova, Ella hann inte på toa och bajsade på golvet :O
Så jag har torkat bajs och bytt kisslakan, åhh vilken härlig vardag, bytt två blöjor har jag hunnit med också.
Meeeen så gled in på Mirkas blogg från fam.annorlunda... så nu berättar ha ingen mer vad jag gjort.. haha för jag har inget att komma med  ;)
Nu blir det snart lunch å sen i em vet jag inte vad vi ska göra.
Kl fyra drar vi till mormor för lite stallfix å hästmys <3 vardagslyx !

Kommentarer
Postat av: Emmy- Mamma till två små grabbar <3



Bajs o kiss o kräks. Livet som småbarns mamma är underbart :)

2011-02-21 @ 12:27:26
URL: http://artanimagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0