Lägesrapport Järnvägsgatan 2/2

Idag händer det inte mkt.
Har fått iväg Ella till dagis och prinsen sover, jag ska också vila snart, känner mig risig... ont i halsen, örat nacken.. men det känns iaf som jag börjar bli piggare nu.
Annars då, mamma har köpt ett litet hus så vi kör grejer åt henne och fixar, hästarna ska också flytta med, så det är lite pyssel... Inte så kul att det var tvunget att ske när det är snö.. så mkt extra krångel då..
Prinsen växer å frodas, har dubbelhaka och massa härliga ringar om låren  <3
Han har börjat att somna tidigt på kvällen nu, vilket jag uppskattar eftersom jag är väldans trött av mig. Somnar runt sju.. sen kan han vara vaken en timme eller så vid tre fyra, men jag har det hellre så än att han ska nattsudda med oss på kvällen, så skönt att natta barnen och få ha en stund för sig själv sen.

Bjuder på lite bilder ist..

Mitt lilla hjärta..

Branäs, jag åkte faktiskt lite :)

skidkusiner

liftkarusell  ;)


Syskonkärlek i badkaret...

Kommentarer
Postat av: emma

Vilka superfina bilder.. längtar efter er. Får försöka ses till veckan, det är ett måste=)

2011-02-03 @ 09:10:05
URL: http://sirimaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0