ruggit.

Jaha hösten har tagis sin plats,
alla har nästan börjat jobba, och imorgon är det slut på Ellas ledighet från dagis =/ Hon kan ju inte vara hemma hela tiden å vara sällskapsdam åt mig, men tror vi tampats ihop i åtta veckor nu =) Är de sommar så är det... skönt för henne att vara ledig !
Det är ruggit å kallt nu tycker jag.
Blommorna ute borde tas bort.
Värmen borde sättas på inomhus.
Man borde bara stänga i sig :)
Jag gillar egentligen hösten väldigt mycket, men med tanke på vad som följs efter den så vill man bara stoppa tiden. En kall och arbetsam vinter =/

Igår var ja på Larsmäss, nykter och städad.. Jag gillar faktiskt att gå ut utan att dricka.. kanske är taantvarning, men kul å titta på alla med nyktra ögon.. hihi
Snart är det marken, inget att se fram emot direkt, både Larsmäss och Marken, är kallt skitigt och mörkt, hur kul är det eg?



Ellas lekstuga före och efter... jag har lagt ner mig.. skrapat och målat.


rätt nöjd, det åretstår dock lite snickeri arbete på den, men det får jag be Mats att utföra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0