Helgen har varit skön

Helgen har varit skön, och vi tar det i den takten jag orkar.
Jag är oftast helt slut, trött och tung.
Men vi har fått lite grejer uträttade och jag har jobbat idag.

Försöker jobba plugga och ta vara lite på mig själv.

Allt är jobbigt mest om man får gnälla, men jag har världens världes bästa Mats, alltså det finns ingen som har det så bra som jag. Han ställer upp jämt och alltid med allt, jag får sova när jag vill på dygnet, vila min rygg när jag vill ;)
Jag försöker säga så ofta jag kan va snäll han är !

Kommentarer
Postat av: Emma Järnberg

Han vet nog vad du uppskattar honom innerst inne=)



kram

2010-10-06 @ 09:55:18
URL: http://sirimaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0