Skönt liv..

Det är faktiskt jätteskönt att ha slappa dagar.
Jag kanske ändå kan stå ut med att vara hemma ett år snart ;)
Skönt då får man mer tid för sina vänner, djuren också ska jag kanske bli en pysselmorsa, ja vi får se, längtar iaf.

Ska nog städa vardagsrummet snart, vårt hem ser ut som en bomb landat här, allt för en liten garderob i hallen, helt otroligt =)
Jag har stått ut i typ tre dagar med att ha det såhär också, stolt över mig själv igen !
Mkt jag är stolt över nu, att jag orkat jobba så mkt som jag gjort, att jag gjort praktiken och snart tar jag nog ett break från skolan, bara jag klarar det där mega stora provet om två veckor, kommer vara mega stolt om jag klarar det också   =)

Jag är såååå glad och jag längtar !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0