Svaret på gåtan

Förra veckan, jag kan säga att Ella var helt och hållet fruktansvärd.
Jag kände att jag ville slita mitt hår, gråta, och bara försvinna...
Jag var så trött på tjat, gnäll och trots.
Jag ville SPY och FLY varje dag !!
Hon var hemma från dagis hela veckan, hon var lite förkyld och jag hade inget jobb, plus att det var ett par röda veckodagar.

Idag är det måndag, vi har jobbat och lillfisan varit på dagis..
Vilken skillnad, hon behöver verkligen dagis för att få sin lilla vardag att fungera, vi försöker verkligen att aktivera henne, men all energi kommer inte ut och hon får inte utlopp för allt hon behöver.
Så skönt att se att hon behöver dagis och mår bra av att få vara där.

I em var hon underbar och roade sig själv hela tiden när vi var hemma på eftermiddagen.

Älskade unge - Nu vet vi vad felet var  ;)




Kommentarer
Postat av: Emma

Fina bilder på tjejen.

Jag känner att ja vill typ dö... Siri skriker, river allt som finns och är allmänt tonårig så ja pallar fan inte mer.. spec inte utan mat:(

När hon står upp o skriker i spjälsängen kl 23.00 o gjort det de senaste 2-3 timmarna känner jag faktiskt att det vore skönt om hon förstod vad håll käften betyder........

2010-05-18 @ 20:07:51
URL: http://godingsam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0