Mycket nu..

Mycket man vill... slösa pengar, spara pengar... det är ganska roligt båda delarna faktiskt.
Blir klar ute, få en normal trädgård.
Vara hemma, men ändå jobba så man får in lite kulor.
Göra iordning ute som sagt var, fast ändå ligga i sängen hela dagen och sova.

Ja summan av kardemumman, är väl att lusten finns men inte orken !!

projekt inom de närmaste dagarna.
Införskaffa sommakläder och skor till mig och Ella.
Köpa blommor ut.
Köpa dvd skärmar till bilen till Ella, skickade efter lite filmer igår till henne (och mig ) haha
Köpa morsdagspresenter
Jobba hela dagen på sön
Umgås med Carro
Ja listan kan göras lång, men nu blir det jobbet för min del - Tjollahopp

Kommentarer
Postat av: Emma

plus att du ska plantera blommor med mig:)

2010-05-27 @ 20:52:27
URL: http://godingsam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0