Det är över nuhu.....

Åh mina fem nätter på 6 dagar typ är över nu, imorse när kl var sex när jag var klar med mina arbetsuppg njöt jag i fullo, jag gick runt på jobbet som en levande död och bara log innan jag skulle gå hem.
Denna helg blev mastig, men det gick och jag bor fortfarande ihop med min familj, ett gott tecken.

Nu ser jag bara fram emot mina två kommande löner... wiie,
men jag har ju redan planerat en massa jag ska köpa, konstigt det är, när man tjänar normalt så behöver man inget, men när man får ett par tusenlappar extra, ja då behöver man allt  ;)

Så kul att lilla sötnosen Ebba ska börja på Ellas avd på dagis, det kommer nog bli superbra, bara stackars Ebba inte är rädd för att Ella ska krama ihjäl henne  =)
Nej då det kommer nog gå fin fint..

Imorgon ska jag å Ella åka till Kicki Wille och titta på lillasyster Alva, undrar om jag kommer bli bäbis sjuker =)
Ett litet knyte som hänger i brösten på en, det vore väl kanske något igen  ;)


Jag är helt slut, har jobbat, sovit, ridit och gått med Carro idag, ska snart krypa ner och läsa en blaska.

Kommentarer
Postat av: sandra

Haha, ja det kommer nog gå skitbra :)

Första inskolningsdagen 19/4 mellan 10-11 :)

2010-03-28 @ 14:41:30
URL: http://sandraberg.blogg.se/star

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0