Förlossningstankar..

De senaste dagarna har man gått i tankarna, vad gjorde jag för två år sedan ?
Just ikväll för två år sedan satt jag också i soffan med datorn fast hade värkar.
Försökte senare gå å sova, men det slutade med att vi bara klockade värkarna.. när det var 4 minuter emellan ringde jag och vi åkte mot Kga.
Kom in med ett leende på läppana och vid gott mod, såg på personalen att de tänkte
- Hon ska inte föda barn nu iaf =) de sa det senare också att de tänkte så ;)
Men tji fick de, var öppen 4 cm då.

Det var smärtsamt men enormt på ett sätt, bland det bästa jag gjort, och jag är riktigt stolt att jag klarade det..

Vi älskar dig vårt hjärta, du är vårt allt !

Kommentarer
Postat av: Emma

men gud, jag var också öppen 4 o bara log så de sa: du är för glad för att vara pågång nu iaf..tre timmar senare var de panik iaf

2010-01-18 @ 00:03:53
URL: http://godingsam.blogg.se/
Postat av: marie

Du ska vara stolt. att födda barn måste vara bland de mest magiska stunderna i en människas liv.



Sv: har bara sett de första minuterna men tårar kommer att garanteras. Finner det ämnet så fruktansvärt intressant men på samma gång oerhört jobbigt för det är så mycket minnen som flyter till ytan igen...

2010-01-22 @ 19:52:01
URL: http://sezzan85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0