Barnledig..

Igår var Ella på dagis på fm sen hämtade farmor henne också sov hon där inatt, vi ska snart åka å hämta henne... eller rättare sagt när mats slutar jobbet.
Hon har nog aldrig varit borta såhär länge, och spec inte utan att vi gör något speciellt..
Handen på hjärtat saknar jag henne, fast jag tror att det är bra för annars ganska stressade jag att bara få lite tyst och tråk tid... inget det finns massor av direkt. Jag förstår inte vad vi gjorde innan vi fick henne, man behöver nästa ingen mat, inte gå upp ur sängen om dagarna, inte städa.. för det finns ingen som stökar till, livet måste ha stått helt still eller?
Tur att hom kom iaf och gjorde min arbetslösa vardag meningsfull !!!

Vi var i slalombacken igår jag och Mats, invigning av våra nya skider....
jag kunde knappt åka på de. Jag är nog den enda på denna jord som vill åka på skidor från typ 80-90 talet  ;)
Men jag ska nog lära mig detta också.

Nej nu ska jag lata vidare i sängen en timme till ;)


Kommentarer
Postat av: Emma

förstår precis vad du menar..undrar vad man gjorde?

2010-01-14 @ 00:06:00
URL: http://godingsam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0