Fin dag

Idag har Kim Carro och Siri varit här, barnen lekte i massor, Ella skötte sig bra *stolt* iofs går det alltid bra med Siri nu för tiden (nästan)
Sen efter mkt snack och flams begav vi oss till stan för att käka lunch, sen lunch, halv två på köket, gott.
Nu är Ella med Carro en stund, sådana vänner skulle alla ha som tar med ens barn hem ;) Tack, jag borde passa på att få ngt gjort, men så hamnade jag här, har iofs städat upp alla leksaker efter den vilda leken här hemma.

Förövrigt så är mitt hjärta krossat för när jag skulle klä Ella när vi ätit så drog jag upp dragtjedjan på overallen i läppen på henne så att det blödde, blödde och blödde, tillsamans med snor och dreggel blir det att se ut som mkt blod =(
Hon grät å grät och jag trodde jag skulle dö..
Tillslut sa hon  -Inte mening mamma  ;(    ?

Hoppas iaf hon är glad nu, min skatt !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0