Väntar på att Ella ska vakna..

Lilla gumman sover en middagslur, hon var så trött eftersom hon varit vaken en sväng i natt å antagligen hade ont i magen... Men hon fick en flarra välling å sen kollade vi på djungelboen 2 tills hon somnade on, en timme senare eller så ;) Hon var så söt när hon låg där i sängen å tittade på teven.

Middagsluren är inne på sin andra timma nu så hoppas hon vaknar snart, om en timme ungefär ska jag å Sandra med våra små tjejer åka till Bea. Skulle helst vilja att Ella kunde vara hemma, hon är så vild så man orkar knappt ha med henne bort :/ men det är säkert övergående.. som allt annat...

Inatt ska jag jobba också, har ingen lust... men jobba lär man väl göra antar jag ;/

Snart marken... hmm ja inleder det hela med att jobba fre kväll.. men det spelar inte så stor roll, tycker inte det är jätte skojj, visst det är ju kul att strosa där upp å ner, men kanske inte i tre dagar :) På lör ska vi väl gå ut på kvällen... hoppas det blir kul, är inte så taggad direkt.. Utelivet är faktiskt inget för mig eg.. Åsså måste min lilla älskling sova borta, något jag heller inte vill ;/


soooooover


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0