söndag kväll..

Och min jobbarhelg är avslutad för denna gång, åh vad bra det känns... Jag är trött... Vi sliter som djur på jobbet n i lågkonjuntur och varsel i alla dess former :(
Men nu är det sön, å jag ska inte jobba förens tor kväll, men ska kanske om jag orkar ta ett extra pass denna vecka.. nog om det !

Idag har vi tagit in två kattungar som mors ena katt fött ute i ett ödehus, det var ju ett projekt i sig, tippar på att de är 5, 6 veckor,
orkar inte dra hela storyn, men en sak är klart - kattungar är bland det finaste som finns... går inte att titta sig mätta på <3
Ikväll var ja på ljusparty hos Sandra det var ett bra tag sen man var på ett sånt... blev mktt handlat.

Imorgon tror jag bea och zigge kommer hit...
har inte hört ngt men var bestämt så iaf...

På kvällen sen ska ja å carro gå ut å gå, det är så skönt att umgås sådär när dagen är över lixom.. perfekt tid att gå ut med perfekt sällskap vid åtta nio.
Massa snack blir avklarat på våra rundor =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0