Nu varvar jag ner..

Det har varit ett par hektiska veckor nu...
Den senaste mån har det gått i ett,
men nu varvar jag NER,
Igår var vi på folkrace... det gick väl sådär för vår familjemedlem =) och de andra gick det bra för, de fletsa =)
Sen var det 40 års kalas i slalom, haha var ett tag sen man var där å festade... senast när man var 15 bast eller nått.... och det vet j ni hur det sltade för min del =)
Nog om det, det var trevligt, fast jag var så trött så jag knappast orkade att stå upp.
Kvart i ett låg vi i vår binge, gött !

Idag är jag på mitt snällaste hmör tror jag, jag låter Matsi få sova ut riktigt ordentligt, stackars honom det får han ju aldrig göra =(
Så här sitter jag i min ensamhet... ska ta mej te å smörgås å mysa med. Ella har sovit hos mamma inatt.
Så jag är helt solo.
Nu de närmaste helgerna ska bli vita för min del, kanske går ut på jul igen, kanske kanske..
Denna vecka som kommer blir en hektiskt arbetsvecka å nästa helg jobbar ja, ucha va tråkigt... fast det funkar när man väl är där=)

Undrar va man ska göra en dag som denna? finns 10000 saker både ute å inne =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0