en dag... en perfekt dag !

En sån slapp härlig dag idag, eller nja slapp. Ledig från jobbet dag !

Disken är diskad, tvätten är tvättad, golvet är dammsöget.. skönt!
Kl elva åkte jag till Linn och vi tog en hund promenad+Ella då såklart, hon gick typ halva tiden... så vi var ute ett tag och hon är motionerad för idag iag. Fikade där och Ella krånglade och ställde till det ;) som vanligt när vi är borta ;)
Vi har inte umgåtts på några år, men nu har vi gjort det två dagar i rad, verkligen roligt... När vi träffs nu så känns det som vi aldrig varit ifrån varandra ist =)
Gammal vänskap rostar aldrig?
Åkte hem och ella fick lunch som hon inte åt, nu sover hon... ska snart väcka henne för kl tre kommer momo å hämtar oss, ska dona i stallet och sen ska vi käka där, så skönt att äta borta tycker jag...
Hundarna sover så skönt i soffan nu, de är kanske trötta av att ha pärlan att koncentrera sig på när vi var ute=)

Åhhh vilka höstdagar det bjuds på...
Hösten tycker jag är regn och rusk, men det har ju varit fint hur länge som helst nu..
Ikväll blir det promme med brudarna... plus en utomstående.. haha undrar om han följer med?
De där promenaderna har faktiskt gjort så att jag gått ner något kg, känns skönt ;) Fast jag är faktiskt lite mer noga med vad jag stoppar i mig numera också, men det jobbiga är när man fikar med folk, jag vill inte vara fisig och inte äta... så jag äter typ mot min vilja för att vara snäll... det är inge bra=)


Liver leker just nu iaf... jag är så översocial nu, och det mår jag verkligen bra av... det gör så gott för själen !


Kommentarer
Postat av: Emma

fika inte mot din vilja, de är skittrist ja vet men ibland måste man faktiskt hoppa. (men gå inte till överdrift som en del gör du vet) föressten, när har du tid för mig o siran då:)

2009-09-24 @ 21:11:13
URL: http://godingsam.blogg.se/
Postat av: Anonym

tack så otroligt mycket för din värmande kommentar i min blogg<3

2009-09-28 @ 20:44:02
URL: http://sezzan85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0