Lunch på köket väntar..

Hoppas det finns någon god och nyttig dagens ;)
Nyss lämnat älsklingen på dagis, jobbar kvällen ikväll..
Mormor hämtar henne på dagis idag, hon kommer nog bli super glad, inte sett henne sen i lör.. De brukar ju ses varje dag annars.
Men nu har vi ju som vanligt haft lite fnurra på tråden ja å mor, inga svåra grejer att få med henne direkt.
Men så rinde jag å sa att Ella saknar henne, för det gör hon.. å det är ju inte hennes fel att vi är oense iaf=)
Hon går ut på trappen å ropar nono nonno. Kommer med mob å vill ringa henne..

Jobbar hela långa helgen också, men på mån är jag iaf ledig.. för då blir det annars min åttonde dag å så får man ju tyvärr inte jobba..
Men behöver verkligen pengar till allt känns det som ;) så det är bra att de rullar på lite.

Emma är ju hos Malin.. igår red hon på henne för första gången, hoppas detta kommer gå vägen nu så även ja kan rida, jag som blivit en fegis =)

Hon är vårt allt...

ÅHH..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0