Helgen är över.

Vi har hunnit med en hel del i rummet där uppe..
Bilat bort betong, slipat å målat golvet första varvet. Det blir vitt, jag älskar vitmålade trågolv, hur lantligt å fint är det inte på en skala?
Vi har slitit, mats har slitit iaf, fast jag har gjort ganska mycket jag med.
Nu är det kvar att slipa väggarna, gjuta lite i golvet, putsa muren, tapeter, och vitbetsa taket.. ev?
sätta upp garderobsdörrarna.
Sen är det mkt som ska köpas i inredningsväg, ex ny säng å sängbord, och massa plock, men det får vi se vad pengarna räcker till ;)

Ella har sovit hos farmor, hon har skött sig fint...
Jag tyckte ikväll när vi hämtade henne att hon hade blivit mkt större, pratade massa nya ord <3


Hon slog sig rejält nu ikväll, hackade läppen i, det blödde och svullnade =(


Nej ska nog sova nu.
Imorgon på fm kommer Anna hit.
Sen ska vi träffa Linnéa.
Sen till mamma och hästen och sist men inte mins ett ljusparty hos Linn.

god natt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0