Det känns så bra...

Har precis kommit från Storfors och en ridtur, en lyckad ridtur ;)  Det är så gött att va ute å flänga på en häst i skogen, inga måsten, frisk luft, och världens bästa djur !

Hoppas jag kommer finna tid till att rida även när min fina donna kommer hem, åhh vad jag tycker om henne  ;)

Livet känns bra för övrigt, och jag lever... uppdaterar inte allt för ofta, orka =)   Finns lite för lite jobb.. men tur att jag har så mkt fina vänner att fördriva tiden med iaf...

Skickat in ansökningen till skolan nu också, hoppas det kommer svar snart.

Nej nu ska jag plocka disk, ta av mej ridbyxorna och ta en skitvarm dusch, ha det bra gott folk..

MICHELLES M.A.

- Visst är hon fin ??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0