Trist natt bra avslut på dagen

Spydde och mådde tjyvtjockt inatt...
Mamma hade E idag så jag fick vila. Tack !
Mamma jag å E drog till storstaden å shoppade loss i massor... massa kläder till lill tjejen, behövligt och sååå gulligt=)
Åhh första gången sen hon foddes som jag handlar riktigt mkt.. har fått å fårr kläder hela tiden från höger och vänster, som varit helt perfekt, men nu verkade det mesta vara för kort i både armar och ben... för å inte tala om va fläckigt det är, nackdelen när de små käkar själv... fläckarna går ju inte bort om plaggen får ligga en dag eller två i tvättunnan.
Hon fick sandaler av mig och foppisar av mamma, jag tyckte det var lite väl.. äkta crocs till lilla donnan, jag vill inte ens tänka på vad de kostade.... Superduper bra merrell sandaler av mig, de var så söta och såg inte så klumpiga ut som alla andra jag provade på henne.
Imorgon blir det jobba för mej..
Tråkigt, men va fan man behöver väl lite pengar oxå...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0