Singel liv.

Jag provar numera på att leva ett singel liv, Mats är nämligen otrogen med sin älskade älskade folkracebil...
Jag vet inte riktigt vad jag tycker om det?
Sjukt tråkigt att vara själv. Nu lagade jag tex mat till bara mig själv, hur kul är det? om jag skulle bo själv skulle jag fan aldrig äta..
Tråkigt att sitta här å gega med teven å datorn när Ella lagt sig också, man känner sig ganska låst.
När slutar denna grej då? jo antagligen till hösten nån gång...
Jag kommer nog bli mer galen än vad jag redan är=)

Annars då.
Ella har varit lite krasslig, Matsi har faktiskt vabbat idag.
Imorgon hoppas jag att hon orkar att gå till dagis, då blir det shopping med Kimsan å Siri Piri söt nos... Ska bli skojj och skönt att vara barnfri=) Ella blir hämtad efter dagis av mormor.

Vi har haft en skön helg... bara gjort typ ingenting... hur underbart är inte det?
Har slagit bort alla MÅSTEN för ett kort litet tag, det var skönt som sagt... grymt skönt.

6:e juni blir det ferre med flickorna... haha öltält å skit på stan e så patetiskt så jag dör=) Men ser bara fram emot gott sällskap, och hoppas på att man inte hittar ner på stan..

Jag ska nog hoppa in i duschen snart....

  

LIte mob bilder på min äslakde älskling...
Kärleken till henne är helt obeskrivlig, det går inte att förklara i ord. Om hon ändå bara visste att jag typ vill äta upp henne.
=)


Kommentarer
Postat av: Linnéa

Jag önskar jag bodde hemma så jag också kunde hämta henne på dagis...

2009-05-25 @ 22:21:29
Postat av: Emma

Fina bilder! Du kan ju alltid hänga lite mer med mig, för nu har Anders börjat jobba igen så jag är själv hela tiden då Sammie inte är hemma... Föressten, vi ses på torsdag:)

2009-05-26 @ 09:26:30
URL: http://godingsam.blogg.se/
Postat av: Sandra .B.

Som sagt, ett kvarter, vad är problemet???? haha.

Ta sig i kragen japp...

Puss

2009-05-26 @ 12:53:57
URL: http://sandraberg.blogg.se/star

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0