Fredag

Då har veckan nått sin ände,
jag har inte gjort nått av nytta, eller ja har umgåtts med underbara vänner.
Jag gillar de verkligen :)
Fikat veckan igenom tror jag...
Men med ingen nytta menades att jag har inte jobbat sedan i mån, men iofs har jag jobbat hela förra helgen å mån, de får räcka... skönt att man bara behöver jobba så man klarar sig, det är ju faktiskt ganska trist om jag ska vara ärlig :)

Helgen är fullspäckad som vanligt..
Jag skulle vilja bli frisk nu å få min hörsel tillbaka,
känner mej faktiskt handikappad, det är inte alls kul..
Igår på perfect home partyt hörde jag nada typ... kan bara prata med en person i taget som pratar mot mig, inget annat hör jag.... och jag får alltid fundera på hur högt jag snackar också.... plus ett härligt brus i örornen. Nej fy fy fy... sex dagar nu också.... åhh

Stången imin garderob rasade ner imorse oxå... kul kul... hur sja jag nu göra? Garderoben håller inte för alla kläder... va fan =)
Ahh får ta tag i det där nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0