-----

Vad heter ni? Frida och Mats
hur träffades ni? jaaa, genom en gemensam vän?!.... jo så va d.
Hur länge har ni varit tillsammans? fyra år till sommaren, tiden rusar mig.
Är ni förlovade? no
Bor ni ihop? Ja
Har ni barn? Världens finaste Ella
Har ni haft sex? ja en gång
Har båda körkort? ja, fast jag kör aldrig=)
Isåfall, vem kör bäst? Jag såklart=)
Kommer du ihåg er första kyss? Joo, jag vill minnas... han var min hjälte den kvällen, så jag knappt kunde gå. Hmm avtändande=)
Vem sa "jag älskar dig" först?  han
Vem är äldst? oj, Mats gubben !
Vilka stjärntecken har ni? ja e iaf skytt...
Vem fyller först på året? Mats
Vem är längst? Inte jag med mina 163 =)
Vem sjunger bäst? Jag sjunger iaf hellre.
Håller ni handen på stan? Nej... vi är aldrig på stan. Hånglar inte i kön på ica heller, som tur e
Kände ni varandra innan ni blev ihop? Kände till varandra iaf..
Vad har ni gemensamt? Vi delar nästa allt, vi är ett
Blev du kär vid första ögonkastet? Nej inte direkt
Har ni någon speciell låt? Diesel Doris kanske, minnen.....
Har ni stora framtidsplaner? Nja... vi har det nu som vi vill ha det... ett gäng med barn till kanske?
Har ni gråtit i varandras armar? nja ja det har vi väl. Jag gråter ofta och han fångar mig i sina armar=)
Har ni varit utomlands tillsammans? japp
Vilket är ert bästa minne? Vet inte finns många godbitar. Förlossningen är rolig att tänka tillbaka på.
Vem lagar bäst mat? Jag, jag är också den enda som göret
Vad gör ni en vanlig vardagskväll? Lägger Ella. Städar. Datorm å teven
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? Nej... jag är tyvärr väldigt oromatisk, Mats skulle nog vilja att vi gjorde det..
Vilka är dina partners snyggaste underkläder? Svarta å vita björn borg kanske?
Bodde ni långt ifrån varandra första gången ni träffades? Nej
Blir du lätt svartsjuk? Nej, bara irriterad ibland
Brukar ni bråka? I perjoder
Ringer eller smsar ni mest? Ringer, jag hetringer typ=)
Vilken är hans/hennes finaste kroppsdel? vet inte... bruna ögon typ
Brukar någon av er prata i sömnen? nja nej troret inte..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0