Trött

å trött fast jag har sovit halva kvällen :)
Mats har snickrat på altanen, man kan ana nu hur bra det eg kommer att bli, min händige man !
Imorgon ska vi åka till Karlstad för att införskaffa lite trädgårdsmöbler, om det finns några som faller i smaken :)
Ella ska leka hos mormor så länge, jag utsätter mig inte för att ta med henne :)
Sen på kvällen ska jag jobba natt igen, men bara en natt och sen börjar jag på fredag kväll eg, skulle faktiskt vilja jobba mer, för pengar behövs nämligen, dock tror jg inte Mats vill att jag ska jobba mer, eftersom han har gatans grinigaste kärring, det vet hela kvarteret tror jag, efter utbrottrt ja hade igår.. haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0