sommar, iaf om man har sol i sinnet.

Okey, solen skiner faktiskt nu ikväll... typiskt eftersom jag ska åka till jibbet om en timme...

Det är ju sommar nu eg.
VI har släppt hästarna på sommarbete..
Jag börjar mitt fantaskiska sommarjobb idag, haha det låter som jag är 15 bast typ.. men det är sant jag gör det :)
Får kontra med att förra sommaren var jag mamma ledig, det var typ den värsta sommaren vi haft tillsammans... åhh jävla husrenovering som höll på att ta liven å slöden ur allt :(
Men det är att minne blått nu.... wiiie
NU ska jag jobba mån tis natt... ons ska jag städa ur stallet..
ska hinna bygga altan, inte för att ja bygger, men jag är ju lektant åt Ella iaf=)
Träffa sandra ligger också rätt högt på listan.
Linnea måste träffas också....
Planera vår mini semster tripp, och boka hotell.
Jag känner mig mer kär än vanligt nu också, Mats är det bästa som finns, och vi har världens vackraste levande kärleks tecken dessutom, vi ska ha en bra sommar... trotts att jag jobbar, Mats har tidig semester, så i slutet på sommaren blir det långa dagar på dagis tyvärr:) Men det tänker vi inte på nu.......



Grattis Emma å Anders till er lilla tös, all lycka till er.


Jag har världens finaste vänner också, det är verry verry sköööönt !

12 timmar så får jag nästan lägga mig=) underbart....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0