Jag kan än idag inte fatta..

Hur rolig, go och helt underbar hon är...
Vilken ålder hon befinner sig i nu. Viljestark.. ena sekunden glad andra hysterisk över något som inte går hennes väg, hon klara så mkt och vet vad hon VILL, fast det har hon vetat sen hon kom till jorden.
Jag förstår typ allt hon menar.
Ibland kan hon bara stanna upp... och komma på att vi ska nog pussas å kramas, det är häftigt hur ett vilddjur kan göra det...

Hon är fantastisk, och det absolut bästa vi har..



Nu sover Ella sin middagslur.
Sen bär det av till Karlstad med mormor.

Till veckan börjar allvaret... jobbet på riktigt :)
Kämpigt värre, men det gör inget, Mats e ju hemma å det är skönt iaf.

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Snygga nyckelpigesockar!

Jag har semester nu i veckan som kommer. Kanske man kan få vara barnvakt någon dag? Jag önskar mig en heldag med sprallan i sommarpresent :)

2009-06-11 @ 18:04:47
Postat av: Anonym

Linnea - underbart... såklart du får=) jag jobbar bara två nätter så ja e nästan oxå ledig

2009-06-11 @ 21:08:00
Postat av: Emma

Lilla skruttan...

vet du, idag ska vi åka till karlstad och handla och gå på bio... fast jag egentligen borde stanna inne för att föda barn...hahahaha

2009-06-12 @ 11:44:39
URL: http://godingsam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0