090604 - Svid i ögonen

Tröttheten kommer efter, det blir alltid maximalt lite sömn när man jobbar natt.
NU har ju Mats och Ella varit hemma på dagarna också, eftersom lilla flisan varit febrig... Då vill man ju upp till dem. När de inte är hemma, ja då gör man så dumma grejer som att typ ställer klockan för att hinna städa innan jag hämtar Ella på dagis =)

Igår var en nytto dag hemma. Mats byggde en grind mot vägen så man slipper jaga Ella dagarna i ända :) Så bra blev det också... Ska nog pryda den med en liten blomma sen kanske?
Han klippte lite på buskarna vid vägen med... herregud hur vår gård ser ut, å ändå är den 10000 gånger bättre nu än förra året då vi köpte, men det är nog typ tre fyra år kvar innan den är som en vanlig trädgård, men rätt kul är det... Iaf då det görs något.

Själv så roade jag mig mest igår..
Sov
Gick middaslursprommenad med E och hundarna
fikade på stan med Carro Kim Och Angela..  Höll i världens sötaste bäbis, bara 1 vecka gammal... har aldrig hållt en sån liten, åhhhh vad fin hon var, lilla Tuva 2100 något vägde hon :)
Sen var jag och Ella till Emma och Sam en liten sväg, tog en kopp te å stre lite.


NU ska jag ut å dra igång en bensintrimmer.. haha
fick nyss instruktioner av Mats, herregud hur ska det gå? Jag överlever säkert - Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0