nu för ett år sedan

Låg jag hemma med värkar... visste inte riktigt vad det var...
trodde iaf aldrig att vi skulle bli föräldrar inom två dygn :)
Hade inbillat mig att jag skulle gå över tiden någon vecka, men hon ville titta ut helt perfekt i tiden :)
Hela natten som kom var en plåga. Blev inte många minuters sömn för varken mig eller Mats.

Idag har Ella haft ett förskräckligt humör.
Men det är två tänder till på g uppe....
och prutorna igår som kanske satt sina spår.
Hoppas på bättre humör imorgon, då hon ska leka med farmor.
Hon har förövrigt kommit på idag att när man sitter på golvet kan hon backa intill en och sätta sig i knäet, ser rätt skojjigt ut när hon kommer och går baklänges :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0