Lör Natt..

Då sitter man här, halv utsövd å jävlig :) Men vid ganska gott mod, mot ljusare tider. Jag har satt ner foten och bestämt mig, bestämt mig för att det ska gå !
Jag har varit så säker, säker på att jag känns mig själv utan å innan..
Konstigt, livet tar tag i en och spelar ett spel, jag kunde inte alls reglerna.
Jag kände inte mig själv, vilket gör mig oerhört frustrerad, frustration som jag absolut inte kunde hantera... Stackars min omgivning...
Jag kan bara säga förlåt !
Det hela har varit lite läskigt..
NOG

Fredag kväll. Mysigt.. Hämtade Linnea i karlstad vi åt å stre...
Hon är verkligen den enda tjejen jag kan prata med. Det var så skönt.
Du är så himla smart ! Så himla rak !
Jag tar allt du säger på fullaste allvar, en som dig skulle man alltid behöva vid sin sida :)
Men aldrig längre bort än ett tel-samtal, faktist.. Fast det känns som det.......
Världens finaste vän !
Vi var väl hemma vid tolvsnåret, jag var trött.
Ella sov ganska dåligt på natten.
Lör- Hängt med Linnea och Ella.
La Ella förut vid sju.. vaknade tio... Så nu är jag piggelin.
Men ska ändå försöka att bädda ner mig snart.

Om en vecka blir vår tjej ett år, helt helt ofattbart !


Hoppas livet blir enklare nu...
Vi två <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0