Jobbat

Nyss hemkommen från jobbet nu. Har rensat lite i hallen, kändes som jag hade 100 st sockor åt Ella som inte hade en vän.. nu är det kanske bara 5 st vantar å sockor som inte har en partner :( Hoppas de dyker upp.
Annars. Jag är frisk.
Ella på bättringsvägen.
Mats påväg att få skiten.
Hoppas bassiluskerna vill lämna oss ifred snart.

Igår kväll var jag ut. Det var helt ok. Nya utestället, nej aldrig mer för min del. Uch...
Men en helt ok kväll i goda vänners lag.
Ella sov hos mormor, det hade gått jättebra, trotts att hon var dålig.
Sköööönt, jag sov från halv tre till åtta... sen somnade jag om nio och sov till elva, riktigt lyxigt att få slappa.

Det gick iaf bra att jobba nu ikväll.
Och pappi var hemma å tog hand om lillan, hon sover så sött nu.

Vi sålde den ena hundvalpen i lör också, det kändes jättebr, ett supersött par som köpte henne... fast man saknar henne allt :)

NU ska jag hoppa in i duschen tror jag....


Hittade en rolig bild...Köket så som det såg ut när vi köpte huset, en viss skillnad.
Fast det som inte är så bra, det såg större ut förut. Plus att det ser ut att vara högre i tak?!
Fast det kanske är för att det är omöblerat...
Det var iaf jävligt fult=)=)



såhär är det nu iaf...

PS. Golvlisterna är iaf de samma=)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Va fint ni har. =)

Vi bor på Parkvägen, så det kanske är så nära. =p

2009-01-26 @ 08:50:45
URL: http://theomylove.blogg.se/
Postat av: Johanna

Javisst. =p Vi kanske kan ta en promenad nån dag om ni vill? =)

2009-01-26 @ 20:16:15
URL: http://theomylove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0