idag

fullt på schemat, alltid känns det som.. gött på ett sätt..
Igår var jag Ella, Jessika, Mella och Viran i Kd. Ella tyckte inte det var roligt, men hittade iaf en ett-årrs presen till henne..
Idag var vi på bvc tog sprutor, det gick jättebra faktiskt, hon är såååå duktig. Växer fint och farbror docktorn tyckte hon såg fin ut, och att hon mådde bra, det värmer :)
Jessika å barnen var här å fikade lite förut.
Var även med Carro, Therese, Lowa och Ewelyn ute å gick en runda också, skönt.
Imorgon ska jag träffa mammi-gravid Sandra, ska bli skojj.
Fredag blir det barnledig fm, Ella ska leka med farmor ! skönt att ha några timmar för sig själv..
Då ska jag städa, för på lör blir vår sötnos hela ett år=)

Mats kopplar in vårt Wii nu,
på min begäran.. jag behövde inte ens tjata! n:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0