Det närmar sig :)

Snart fyller gumman ett år..
Är så kul att sitta å tänka, för ett år sedan..
Mamma var här förut, hon frågade varje timme.. vad gjorde ni nu då för ett år sedan?=)
Idag för ett år sedan.
Umgicks jag med den omtänksamma tjejen Linnéa, jag fick komma till henne när jag hade värkar en hel dag.. låg i hennes säng, fick mat.. tror det var spagetti och köttfärsås. Jag behövde inte vara själv under tiden Mats var på jobbet.. Jag minns att jag tyckte det var guld värt.
På natten sen vid halv ett tror jag det var bar det av mot kga BB :)
Aj Aj Aj :)

Idag.
Har Ella varit med farmor. Jag har fikat med Jessika.
Städat å fejjat.
Nu på kvällen har jag och mamma fixat ELLA tårtan. Vi har varit barnvakt till Wiran, nemas problemas.. hon var jättesnäll.
MIna små guldklimpar sover där uppe. Kul att min sambo och min ettåring somnar samtidigt vid hal åtta snåret, vuxenmys?
Jag ska också söka upp sängen snart...

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Nej nej, det var ju pasta med bearnaisesås och kött!

2009-01-18 @ 11:54:14
Postat av: Frida

-okey, jag är inte sämre än jag kan ändra mej..

Fast jag är tveksam, men jag får lita på dig !

2009-01-18 @ 20:04:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0