8 jan.

Idag har vi gjort en hel del.
Jag jobbade inatt, Ella vaknade halv sju och var jätte ledsen.. ville inte sova mera.. Vet inte riktigt vad det var för fel. Farmor hämtade henne vid halv tio så jag skulle få sova lite :)
Hon sov i två timmar åt henne i bilen .. skönt för lillan.
Jag sov till tre typ.. skulle ha behövt å passat på å gjort en massa när man hade barnvakt, men jag orkade inte.
Sen gjorde jag mig iordning, duschade å lite så.
Mats kom hem, vi åte ner på stan köpte present till Jessika tog ut pengar.
Sen åkte vi å köpte en beg vagn till Ella, den var faktiskt ganska fin 250 kr  :)
Perfekt, en liten slit å slängvagn, shoppinvagn kanske om man typ bara ska åka till Karlstad eller så.....
Åkte till farmor, hämtade Ella käkade å fikade, sen till Fredrik å Jessika... hängde där.. käkade lite tårta. snosade bäbis :)
Fina Viran.
Jag är trött, trött i själen, trött på tjat, trött på folk, trött på det mesta faktiskt...
Trött på pengar..

Imorgon måste jag ta mej i kragen å hänga med Jessika ut å gå.. nån ordning på torpet får det lov att bli.
Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0