2009

Förra året vid den här tiden var jag så glad för att det inte blev en sen dec bebbe. utan en tidig jan bebbe := Men det var då de.. Tiden går så fort.
Ella har blivit så stor, hon går heeeeeela tiden, å det är skönt, skönt att hon faktiskt blivit lite stor.. vilken ålder, ett år...

Igår kväll.
Käkade vi gott.
Hade ingen barnvakt då mamma jobbade tyvärr, så det blev en stillsam hemma kväll.
Skålade lite vid tolvslaget i vår ensamhet. Rätt mysigt.
MEN jag hatar raketer. Å Mats med tror jag. Vi kom överens om att aldrig köpa det.
Varför? massa penar som blir lite knaster? det är för mkt för mig att förstå=)

Har börjat städa bort julen idag.. Skönt. Skönt att få ut den jäkla granen. Den har hästarna fått i sin hage nu ist att leka med.

Nej disk teve å plock nu.
Återkommer senare- puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0