17 jan 2009

Ella fyller ett..
Hela dagen har varit stök å bök. eller fm var ju ganska lugn.
Men sen blev det tårta och paket för lill stora tjejen.
Först kom släkten, sen Sandra, Andreas och Sara,
sen Kia, Ek och Matilda..
Det blev nog kanske 15 pers, det räcker och imorgon kommer nog Fredda, jessika och barnen.
Ella fick mest pengar, som vi önskat till en garderob..
Bättre det än massa kläder och leksak, var ju inte länge sen det var jul heller.
Dock fick hon ett par grejer. Bilen av oss och tusenfotingen av Sandra å de låg nog högs upp på listan :)

Jag är iaf helst slut,
lillstrumpan sover så skönt.
Jag bjuder på lite bilder sen blir det soffan för min del.

Bye..

Kalas fin tjej =)

öppnade paket på morgonen, titta vad jag fick =)

Ella tårtan, det finns bara en liten bit kvar.. haha

ping pong familjen....

Beundrar kusin Tom, han är en stor favvo=)

Vår tös för ett år sedan, tiden springer förbi oss.....

Kommentarer
Postat av: Emma

hej...vilka fina bilder... jättefin tös:)

2009-01-18 @ 20:31:41
URL: http://godingsam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0