Tisdag kväll..

Har just kommit hem från simmhallen med mamma... Vi var där å simmade lite. Tror det var bra för min träningsvärk kropp. Aj aj vad man spänner sig då man åker snowboard, gjorde det lite i Säfsen i söndags.

Annars idag, gick runt Storbron med Jessica och Elwira, Ella ballade ur på hemvägen och ville inge mer, annat var det när hon kunde åka vagn tille in och timme ut, tider det..
Sen la vi oss en stund, efter hon hade ätit, hon sov i 40 minuter och igår 20. Hua hon som faktiskt kunde sova middag i tre timmar förut, kommer det aldrig vara så mera? Det var iaf väldans skönt så länge det varade..... Hålla tummarna för imorgon.. haha
Va på banken också, placerade vårt bo lån vilket innebär lägre månadskostnad = Gilla !!
Vi kommer numera bo skrattretande billigt :)

Imorgon blir det slalombacken.
Tor jobba kvällen.
Fredag Kalstad med mamma, shoppa lite.
Helg.
Mån baby simma med Jessica och Wiran
Ska på kurs nästa vecka också tis tor fre. På fre kommer även Ellas "dagisfröken" hem och hälsar på... Fick lov att ringa å ändra tiden idag. lite pinit ;)

Skönt att ha lite att göra... Jag blir helt uttråkad av att vara hemma en hel dag. Jag blir typ folilsken, det har varit alldeles för tråkigt ett tag nu. Det finns ju att göra, ungefär 100 måsten, men vill inte göra alla måsten.. vill göra det som e lite roligt.
Svammel....
Hundpromme nu sen adra avenyn ! älska

Mats lägger lill-strumpan nu. Mina älsklingar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0