slö..

Innan vi kastar in handduken för idag, kastar jag in en kortis här=)

Idag var vi hos morsi på fm.
Jag gjorde stallet, och var som vanligt nu lite sugen på att rida, men orkar inte dra fram sadeln och ska de va barbacka så måste Mats va med å kasta upp mig :S
Sen åkte vi hem efter Ella käkat å sovit.
Carro kom hit. Lowa var med, det tyckte Ella va skojj.
Vi tog en promme sen också, en kvällspromme... skönt !
Sen fick jag lägga in mina kläder i nya garderoben, det blev trångt men skit samma... kläderna ligger iaf inte på golvet... som de gjort de senaste 5 månaderna eller ngt. Mkt mkt skööööönt!
Det blev bra, jag har alltid vait noga med kläderna,,, vika å grejja=) å nu ligger det i snygga prydliga staplar.... sååå som jag vill ha det.... haha

Nej nu ska jag gå upp å läsa gravischocken...
Natti..
Ella sover ju i sin  egen säng i sitt eget rum :) Får se hur denna natt går :)?
Världens finaste - fis


Kommentarer
Postat av: Anonym

carro och ella kom hit???

2009-02-12 @ 12:42:04
Postat av: Frida

sorry fel av mig :)

2009-02-12 @ 13:12:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0