sååå sööööt

Nu sover Ella i sin säng för andra kvällen i rad. Jag tycker hon är sååååå
duktig, med tanke på att hon sovit med oss i ett helt år.
Men vi tänkte att det kanske är bra för både hon och oss att få sova lite "ifred", fast jag trivs bra med att ha henne i sängen.. Men skönt på kvällen att kunna säga två ord till varandra och kanske ha lampan tänd lixom :)
Får se hur denna natt går.
Inatt som gick fick hon komma in till oss vid två, man orkar inte krångla å vara uppe mitt i natten direkt.

Imorgon ska vi åka till IKEA å införskaffa de billigaste garderoberna man kan hitta typ, men det skiter jag i... vill inte ha kläder överallt mer, jag som alltid varit noga med sånt... Vill inte ha garderob på golvet längre=)
Ella ska vara hos farmor, annars får vi inte med oss de hem... fast jag vill ha med godingen.


Kärleken till Ella är helt obeskrivlig.
Min gullunge.

Idag sov hon middag från ett till kvart över fyra ute i vagnen, det är nog rekord.
Jag hann både laga mat, käka mat, och titta på en film. Lyx !!


Här är flisans rum..
Vi fixade iordning lite, fast det gör sig inge bra på bild=)


Kommentarer
Postat av: Sandra B

Fan det är så fint :)

Önskar jag kund få ordning hemma oxå...

Krullen i hået är bra charmig den oxå :)

Puss

2009-02-08 @ 12:01:51
URL: http://sandraberg.blogg.se/star

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0