Riktigt soft dag

Inge stress, och jag har umgåtts med Ella.. känns som evigheter sen... två dagar.
Vi har inte gjort mkt, lekt på fm.. sen åt hon å sen sov hon i två timmar då dök jag i tvätthögen.. har säkert tvättat 8 maskiner idag, men nu är korgen tom :)
Städade lite nu på em.
Sen åkte Sally hem nu, inga hundvalpar kvar känns skönt.

När jag städade förut å gick å pillade med massa saker å dammade, blev jag en gnutta stolt=)
Allt vi har äger vi själva och har skaffat tillsammans.
Inga krediter, inga avbetalningar. Endast ett huslån. Jag flyttade direkt ihop med Mats, innan det bodde jag hemma.
Jag hade inget å inte mats heller.. bara dålig koll på ekonomi och lite små skulder.
Nu har vi det som vi har det... jävligt bra å koll på pengarna :) Yes !
Jag är stolt över OSS..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0