Datorn är snuskigt seeeeg

.... Borde nog lämna den till någon som kan ta bort allt infekterat i den, men hitta orken ? :)

Ella och Mats sover nog redan vid detta laget, eller att Ella sover vet jag !
Jag ska ta ut hundarna på gården snart å gå upp å krypa ner.
Tittade nyss på bygglov....
....Nu nån månad sen vi fick klart i sovrummet ska det fixas om, jag har en idé, en riktigt snygg å bra sådan...
Kommer bli så bra med en inbyggd bänk, jag och mina små fiffiga idéer.... Mats hatar :)
Jag gillar inte vanliga fyrkantiga rum utan charm eg.
Jag kommer älska vårt hus när det är klart, det har charm, en personlig prägel... ser inte ut som hemma hos någon annan :)
Love !


Nej orkar inte... sova säng sova... Natti !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0