Paus i uppesittarkvällen..

.. På bingolotto....

Eftersom det bara är denna speciella dag en gång om året ;) Så drar jag min i detalj på vad jag gjort ;)

Den 23 dec 2009
Började med att Ellisen sov till kvart i nio, skönt !
Vi åkte till Kim å sötisen Siri, lite julfika i trevligt sällskap, vi hade skit kul å våra små tjejer lekte så fint.
Vi åkte å tittade på hennes nys lya, det kommer bli så himla skit snyggt där.. Och våra töser lekte utan problem där också, herregud va de härjade =) De va så söta så vi blev tårögda...
Ella bara tjatar om Siri å Siri hela tiden ;)
Vi åkte hem å inväntade Mats och kollade på teve...
Sen åkte jag på stan med Linn å shoppade lite på bolaget plus smink.. Trevligt med sällskap ;)
Städade hela huset när jag kom hem skurade från golv till tak, la paketen under granen och fixade små grejer.
Nattade Ella och nu sitter vi här med en varsinn bingolott, jag har inte sett en sån där lott på typ 4 år, så fick ringa ett proffs för att få det hela förklarat för mig ;)

Imorgon är det jul, åhh vad underbart...
Det är Ellas dag å vi ska ha det såååå mysigt bara =)

GOD JUL på er mina vänner !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0