Mör i hela kroppen

Efter ridturen på en söt liten fjording igår =)
Världens sötaste, hmm en fjordig har alltid varit min drömhäst.. Rena motsatsen till vad jag köpte=) men men Emma är allt bra fin ho med..
Men kul å rida en annan häst, jag vill verkligen komma igång med ridiningen igen.. har inte ritit på kanske 4 år, mer än min egen å det är ju först nu det blivit mer på riktigt... så första gången på 4 år jag sitter upp på en annan häst än min alltså, det sporrar och får det hela att bli ännu mer skojj  ;)

Har precis kommit hem från jobbet så jag e sliten.

 

Vågen står på + 2 kg, lycka? oh no, men inte konstigt så som jag mofflar=)

Får va slut på det ett tag igen... tonfisk sallad till mat på arbetet imorgon =)


Kommentarer
Postat av: AK

du kanske vill med o ta lektioner nästa år, gör vi en liten grupp blir det ju billigare tror jag=)ja e grymt sugen=)

2009-12-02 @ 21:33:25
URL: http://bali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0