Medicin för själen..


Min fina lilla stjärna som e så dutig, rolig och gör mig glad ;) Hon tycker nog att livet tagit en ny vändning för henne nu när vi rider å busar :)
Busar var namnet, oj vilka sparkuter och bocksprång hon kan göra nu för tiden, hoppas jag håller mig kvar i sadeln många fler gånger :)
HON är livskvalité för mig iaf.

Den här goa lilla tomten, ja inga ord kan beskriva vad hon betyder.
Även fast det finns jobbiga stunder i familjelivet, så väger de fina upp så enormt.
Ett liv utan henne hade klassats som meningslöst ur mina ögon....

Kommentarer
Postat av: Bali

SV: Ha hoppa upp eftersom ha är mer nyfiken ä vad ma ska vara å gjorde några repor=( dyr i drift de där...måste rida någon dag=) syd de ite står nämre så vi kunde hängt gäng med hästarna=)

2009-12-14 @ 21:41:47
URL: http://bali.blogg.se/
Postat av: AK

Ja bra ide..skulle ju passa bra eftersom timjan är så lugn kanske din blir jättelug eller oxå blir timjan galen och din lugn=) När vill du rida igen?

2009-12-15 @ 19:21:45
URL: http://bali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0