Vad är det för dag? Torsdag tror jag....

Idag har vi varit på bvc med lillstumpan. Hin var 84.5 eller 82.5 lång, minns inte. Vägde 13.055 kg.. Hon var ju helt perfekt efter kurvor å allt. De tyckte hon var framåt å duktig.
Mamma hjärtat blev stolt också när hon bara satt som ett ljus då hon fick sprutan i armen. Åhh.
Läkarundersökningen gick galant, rörde inte en fena, Gunilla sa att det knappt brukar gå att undersöka 18 månaders för de vill inte sitta stilla :) Hon kan när hon vill..

Sen köpte vi fika å drog till stranden med Kim, Siri och Sofie, det var så gött å kul !
Ella är ju som en fisk, hon badade tills hon skakade :)

Imorgon blir det jobb och lång dag på dagis för Ella, åh jag förstår inte finns det någon som jobbar heltid med små barn, hur pallar de?
Jag skulle då inte göra det... uch !
Då har jag fan hellre de lite fattiagre.
Bara en vecka kvar nu, exakt.
Längtar tills nästa fredag då jag går av detta jävla schema å får välja själv när jag ska jobba igen :)

Ella somnade kvart i sju idag, det är rätt skönt. Jag har röjjt upp efter dagen inne här nu... Mats och pappsen har hållt på för fulla muggar ute... Allt man gör blir ju iaf lite bättre i trädgården, men det är väl tre år kvar tills det är normalt. Om rummet uppe kunde göra sig ajälv också snart... Vill ha huset klart... Men stackars Mats sliter ju ont varje dag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0