Ullared dag 1

Då ligger jag här i vårt lilla place, med två sovande män =)
Hör å häpnad så snarkar inte Mats fastän han sover... wiiie
Jag ligger å väntar att klockan ska ticka på så jag också kan sova, om jag somnar för tidigt så vaknar jag fyra ungefär å bara snurrar.

Det har gått endel pengar idag, grr...
Men som sagt så handlar vi inte så mkt förutom när vi åker hit, men jag får ändå åångest ;)
Vi kunde ju sparat pengarna, fast man behöver endel nya saker.. eller inte behöver... men man blir lite lycklig=)
Ella har iaf fått en kassa apparat, hoppas hon blir glad... en klassiker !
Ett par kavat skor också, uch va dyrt det är med vinter å barn... hua de växer ju lite från år till år, men förhoppningsvis kan hon ha sin fina overall sen förra året en it in på denna vinter också?!

Ska nog släcka ner här å sova lite nu, en hård dag imorgon också, hård men snål :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0