Medans Ella sover middag..

Tittar jag på sjukhuset, det är förlossning.. herregud jag är mer rädd nu än när jag var gravid å visste att jag skulle gå igenom det... den smärtan alltså.. herregud.

Idag har jag oljat in min hästtransporten min, så nöjd med mig själv ;)
Den var så himla förfallen nu, men mats har vaxat taket å jag oljat den plus att den gick igenom besiktningen.
Sen åkte jag hem å svepte över golven på undervåningen...
Hämtade Ella på dagis, vi gick hem och ja la henne för att sova middag. Gullet somnade på 5 min.
Nu ska jag göra mig iordning och när lillgrisen vaknar ska vi åka till Kicki å Wille i lesjö, ska bli riktigt skoj att ses ;)
Händer ju typ en gång om året eller nått... nej kanske två.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0