Då var det dax att kasta in ett par ord...

Dagarna går, jag har iaf slutat på min heltidsrad på jobbet.. det känns skönt, att ha Ella på dagis hela dagarna halv sju till halv fem känns inte alls ok för mig, nej jag vill jobba max 70% för att må bra och få ihop allt ;)

Igår var vi i Säffle på folkrace, det gick bra. Bilen höll ihop och det var huvudsaken, Matsi skrapade ihop 12 p.. det var iofs inte heller illa.
Sen skulle jag festa med mina flickor på kvällen, men jag somnade ifrån det innan jag ens börjat, halv nio väckte Mats mig och då var det ingen idé när jag var nästintill död och inte iordning för fem öre, hade bara korkat upp en cube tidigare på kvällen...
Vaknade icke bakfull idag iaf, riktigt slapp å lång dag, har pysslat å fixat lite hemma.


Jobbar mån tis natt nu till veckan.
Imorgon ska jag å Ella leka med Siri å Kim tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0