Onsdag.

Idag har et varit en liten bättre dag, trist väder bara.. regn å rusk kan inte få humöret på topp direkt.
Ella gick till dagis imorse, de käkade påsklunch, glass å hade långbord när jag kom å skulle hämta henne.
Synd att hon inte ska dit imorgon, då ska de vara utklädda och gå påskparad :)
Då ska hon vara hos farmor för vi ska till Ullared, hmmm lite oplanerat... Jag ska gå efter måttot, handla ingenting=)
Vi ska bara dit över dagen.

Annars har jag fikat med Jessica i förmiddas och hängt hos Sandra å gullungen, dock får jag inte hålla i henne för Ella, hon blev helt hysteriskt avundsjuk när jag tog Ebba..

Ja, imorgon ska jag hålla i slantarna.

Tack för kommentaren Emma.. söt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0