mätt och sliten

Nyss klämt en kebab-sallad från palermo. Det är verkligen festligt kan jag säga :)
Propp mätt nu.
Idag var det begravning av Anita, det var superfint och allt var faktiskt såå bra som det bara kan bli.
Även fast allt är så sorligt ! 1000 tankar strömmar genom mig.. men så är det ju alltid. Funderar på allt... tankar går till familjen iaf, lille Jacob. Ja uch !


Lite jobb skulle inte sitta fel =)

Imorgon blir det grill-ferre ute hos Marcus, ska bli grymt skit kul faktiskt.. uj uj va jag ska ta mej. mats ska faktiskt också med.
Kicki och Wille kommer på fika också på dagen, det ska bli skojj.
Ella ska få gå till dagis imorgon efter sjukdommen, får se om det kommer några tänder? Ungen är ju typ bara sjuk när hon får gaddar, det är ju iofs skönt....
tror aldrig hon varit krasslig utan att det efter ett par dagar ploppat upp en gadd, kan det vara den intensiva ammningen? morsan påstår iaf det.. haha

Nej jag ska ha det underbart gött i ett par dagar nu.
Det underbara vädret gör mej osynlig i bloggvärlden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0