Tänk om...

Man ändå behövde så lite sömn som Ella.
Igår var hon ett monster att söva, vi gav upp och åkte ut å åkte henne till sömns,
sen vaknar hon efter en timme om är det där lilla montret igen :) Då tog pappa-Mats över...
men hon somnade faktiskt ganska snabbt igen, kan det vara ngt vid 4 mån? Man börjar fundera.

Idag ska vi med Mormor till Krisitnehamn iaf fika lite å kanske hadla ngt litet litet till Ella :) Nog för att hon inte nehöver, men jag vet ju hur det brukar sluta.


Måste utlåta en förklaring till mina vänner. Sorry men jag hinner inte ses inte umgås inte höra av mig. Vårt projekt tar för mkt tid och min vardag. Att få det att gå ihop men renovering av huset flytten hundarna och hästarna är omöjligt, sen måste man ju faktiskt äta och iaf försöka sova med.

går fick Ella förästen första smakisen.... gott

image52

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0